Søndag, maj 20, 2012

Spilføre

Gruppeindstillinger

Albums

Intet album oprettet endnu.

Videoer

Der er ingen videoer tilføjet endnu

Begivenheder

Ingen begivenhed oprettet endnu.
Spilføre
Gruppe information
Kategori:
Navn:
Spilføre
Oprettet:
Onsdag, 04 maj 2011
Opretter:
Stemmer:

Beskrivelse

Gruppe til klubbens spilføre - bruges bl.a. til koordinering af spilvagter. Så brug gruppen, hvis du har brug for at bytte en vagt eller ligende.

Meddelelser

Torsdag, 05 maj 2011 med Terje Drechsler

Nanna har ikke mulighed for at tage sin spilvagt søndag eftermiddag. Er der én der kan hjælpe?

Onsdag, 04 maj 2011 med Terje Drechsler

Diskussioner

Ingen diskussion tilføjet endnu.

Væg

Terje Drechsler
Efter en hurtig status giver det følgende situation. Der mangles en spilføre på følgende datoer:

d. 2. oktober, eftermiddag
d. 9. oktober, formiddag og eftermiddag
d. 23. oktober, eftermiddag

Så byd endelig ind med en vagt en af dagene ;-)
258 dage siden

Søren Fredsgaard
Hej allesammen.

Jeg er også selv i den samme kedelige situation som Michael fordi jeg også stopper. Dette laver selvfølgelig nogle flere spilvagtproblemer men håber det går.

Det har været mega hyggeligt at flyve sammen med jer!
258 dage siden

Michael Snogdahl Christensen
Kære flyvevenner

Jeg må desværre meddele at jeg stopper i klubben som medlem. En mangel på tid og penge har gjort at jeg tog min beslutningen.
Det betyder naturligvis at jeg ikke vil komme og være spilvagt på mine tildelte dage, men jeg håber at i kan finde ud af det.

Jeg ønsker jer alle held og lykke og store termik bobler fremover!
259 dage siden

Michael Snogdahl Christensen
Er der nogen der vil bytte med mig den 21. August? Jeg kan tilbyde at tage en vagt i uge 34 og det meste af september.
Simon SainiSimon SainiOnsdag, 10. august 2011 18:00

Er der mulighed for at du kan tage den 27 august så?

Michael Snogdahl ChristensenMichael Snogdahl ChristensenMandag, 15. august 2011 14:04

Ja om eftermiddagen, ikke, det er en aftale!

Simon SainiSimon SainiTirsdag, 16. august 2011 16:38

Yep. Det lyder godt :D

284 dage siden

Brian Riis Nekola
Hej i gruppen

Jeg er sat på spillet søndag d.13 aug om formiddagen, men jeg er på arbejde indtil 5 september, så jeg må melde afbud og håber der er en der vil tage vagten, jeg kan så tage en vagt i september
286 dage siden

Ido Yavin
Kære venner,

Er der nogen der kan tage min spilvagt den 14. om formiddagen? Vi er kørt sydpå på ferie og er først tilbage den 15. ...
289 dage siden

Dennis høj
289 dage siden

Terje Drechsler
Så er der opdateret spilvagt-plan for den resterende del af 2011. Jeg vil opfordre jer til at få byttet, hvis der er dage I ikke kan. Tjek også på vagtplanen at jeres tlf.nr. er korrekt.
289 dage siden

An error occured during parsing XML data. Please try again.

Kommende arrangementer